Franczyzobiorca grupy PSB tworzy własną markę

HIPPER.pl

13 kwi 2021

Firma WRI Sp. z o.o. Sp. k. jest członkiem sieci sklepów grupy PSB i w tej chwili na terenie całej Polski prowadzi w ramach franczyzy 7 sklepów pod szyldem PSB Mrówka.

Nowoczesne rozwiązania wdrażane w sklepach franczyzowych firmy WRI (m.in. kasy samoobsługowe czy rozwiązania ułatwiające pracę i obsługę klientów pracownikom sklepów) skutecznie umacniają pozycję firmy WRI na rynku i przyczyniają się do jej rozwoju – w tym do wdrażania nowych pomysłów.



Od franczyzy do marki własnej

24 kwietnia firma WRI uruchomiła własną markę i pod nazwą HIPPER.pl otworzyła swój pierwszy market budowlany w Polsce. W lipcu tego roku oferta marki poszerzy się dodatkowo o sklep internetowy.

Pierwszy market budowlany HIPPER.pl powstał w Zelowie (woj. łódzkie) – to niewielka miejscowość, której mieszkańcy będą mogli zaopatrzyć się w akcesoria do domu i ogrodu.

W przyszłości markety HIPPER.pl pojawią się w całej Polsce. Firma WRI stawia na miejscowości do 20 000 mieszkańców i chce, aby na przestrzeni kilkunastu lat HIPPER.pl pojawił się w każdym takim mieście w Polsce.


Strategia marki HIPPER.pl

Strategią marki HIPPER.pl jest stworzenie dla mieszkańców takich miast jak Zelów nowoczesnego i łatwo dostępnego miejsca do zakupów nie tylko materiałów budowlanych i remontowych, ale także akcesoriów gospodarstwa domowego, ogrodowych i dekoracyjnych, które ułatwią urządzanie mieszkań, domów i ogrodów.

HIPPER.pl stawia na nowoczesne rozwiązania w sklepach stacjonarnych i nowoczesne formy zakupowe – w tym przez Internet.



Co znajdziemy u przyjaznego hipopotama w HIPPER.pl

HIPPER.pl jako market budowlany oferuje materiały budowalne, remontowe i ogrodnicze, a także dekoracje i akcesoria do domu i ogrodu. W ofercie dostępne będą także elektronarzędzia oraz akcesoria do systemów instalacyjnych. Innymi słowy – HIPPER.pl poprowadzi swoich klientów przez budowę domu, po jego remont, wykończenie i ostateczne wyposażenie.