WRI przeprowadza rebranding i remodeling sklepów franczyzowych PSB Mrówka i stawia na własną markę HIPPER.pl

HIPPER.pl

10 cze 2021

Firma WRI odchodzi z grupy PSB Mrówka i skupia się na własnej marce marketów budowlanych HIPPER.pl.

Firma WRI odchodzi z grupy PSB Mrówka i skupia się na własnej marce marketów budowlanych HIPPER.pl. Aktualnie WRI prowadzi 7 sklepów franczyzowych:

Market budowlany PSB Mrówka – ul. Poznańska 48, Koziegłowy

Market budowlany PSB Mrówka – ul. Poznańska 20, Nakło nad Notecią

Market budowlany PSB Mrówka – ul. Dworcowa 9e, Osie

Market budowlany PSB Mrówka – ul. Berwińskiego 1, Środa Wielkopolska

Market budowlany PSB Mrówka – ul. Pałucka 1, Szubin

Market budowlany PSB Mrówka – ul. Karsiborska 6, Świnoujście

Market budowlany PSB Mini-Mrówka – ul. Kosynierów Miłosławskich 25, Witkowo.

W planach firmy jest przebudowa wszystkich obiektów na sklepy pod szyldem HIPPER.pl, dzięki czemu mieszkańcy tych miejscowości nadal będą mogli korzystać z szerokiego asortymentu akcesoriów remontowo-budowlanych.

Pierwszy market budowlany pod szyldem HIPPER.pl powstał w Zelowie – niewielkiej miejscowości w województwie łódzkim, której mieszkańcy od 24 kwietnia mogą zaopatrzyć się w akcesoria, narzędzia i dekoracje do domu i ogrodu.

WRI zapowiada, że do końca 2021 roku na mapie Polski pojawi się 10 marketów budowlanych pod szyldem HIPPER.pl.

To wyzwanie, ale kto nie lubi wyzwań – mówi prezes zarządu WRI, Klaudiusz Winkiel. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu biznesu nabywane od najmłodszych lat pozwala na odważne kroki w kwestii remodelingu i rebrandingu posiadanych sklepów oraz w podejmowaniu decyzji o otwieraniu kolejnych pod własną marką. Chcemy zaproponować coś nowego, dlatego aktualne sklepy przebudujemy i zaaranżujemy tak, aby odpowiadały potrzebom rynku, który cały czas się zmienia. A to przede wszystkim szybsze i łatwiejsze zakupy, wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów, dostępność dla mieszkańców mniejszych miejscowości oraz nowoczesne formy zakupowe.

To wszystko firma chce osiągnąć dzięki wprowadzeniu między innymi kas samoobsługowych, własnych aranżacji w sklepach i rozwiązań, które na co dzień ułatwiają pracownikom obsługę klientów. Co więcej, WRI planuje latem tego roku otwarcie sklepu internetowego, którego oferta z czasem pokryje się z ofertą sklepów stacjonarnych.